ما کسب و کار شما را در صفحه اول گوگل به مشتریانتان نشان می دهیم، تبلیغات دندانپزشکی زیبایی خود را به ما بسپارید، ما با روشهای تبلیغات دندانپزشکی بسیار کم هزینه در کنار شما هستیم!

پارسیدان چگونه تبلیغات دندانپزشکی زیبایی را انجام می دهد؟

پارسیدان با ساخت یک صفحه در وب سایت خود برای شما، کلیه اطلاعات کسب و کار شما را درج می کند و مخاطب با سرچ کردن برند شما و نام پزشک می تواند شما را در صفحه اول گوگل پیدا کند. همچنین در عبارات پرتکرار هم در صفحه اول گوگل حضور پیدا می کنید.

تبلیغات دندانپزشکی زیبایی 1400 فقط 300 هزارتومان - 60 روزه!

صفحه تبلیغات دندانپزشکی زیبایی به سلیقه شما طراحی می شود، بعد از تایید شما کلماتی که ممکن است در آن مخاطب دنبال شما بگردد در متن قرار می گیرد و به همین راحتی می توانید به 80 درصد بیشتر دیده شدن خود کمک کنید.

یک نمونه کار...

همانطور که مشاهده می کنید در این تبلیغات دندانپزشکی زیبایی نمونه کار پزشک، آدرس و شماره تلفن پزشک، اینستاگرام پزشک و معرفی خدمات او قرار داده شده است. یعنی مخاطب شما هرچه را که لازم است درباره شما به دست آورد در این صفحه طراحی شده در اختیار دارد. صفحه کاملا با سلیقه مشتری طراحی شده است.

این نمونه کار، برای یکی از همکارهای شما در وب سایت ما درج شده است، ما روی کلماتی مثل کامپوزیت دندان غرب تهران، کامپوزیت دندان ستارخان و .. کار کرده ایم و با سرچ این عبارات شما این آگهی را در صفحه اول گوگل می بینید:

تبلیغات دندانپزشکی زیبایی

با این روشهای تبلیغات دندانپزشکی برای همیشه با پخش تراکت خداحافظی کنید!

همین دیروز بود که یکی از دوستانم برای سفارش دادن ناهار از بروشوری که در دفتر بود استفاده کرد و غذایش را به قیمتی گزاف سفارش داد. او متعجب بود که چرا من غذایم را از یکی از رستوران هایی که بروشورشان را دیدیم سفارش ندادم؟! در حالی که من ترجیح دادم آنلاین سفارش بدهم. در ابتدا کارم به نظرش غیر منطقی رسید اما وقتی دید که بستر آنلاین چه گزینه ها و قیمت های خوبی در اختیارم قرار داد، پشیمان شد که چرا او هم سفارشش را آنلاین نداده …
واقعیت آن است که امروزه زندگی مدرن ما به میزان قابل توجهی به اینترنت گره خورده. این روز ها مردم دیگر تراکت ها را نمی خوانند، حتی به خاطر کمک به حفظ محیط زیست خیلی ها تبلیغات کاغذی را نمی گیرند! مردم کمتر به بیلبورد ها توجه می کنند ولی در عوض حواسشان به گوشی و کامپیوترشان است. در دوره ای که چشمان همه به مانیتور هایشان خیره شده، تبلیغات آنلاین بهترین گزینه برای موفقیت در یک کسب و کار محسوب می شود.

وقتی می گوییم تبلیغات دندانپزشکی، در اصل آنچه در ذهن ما شکل می گیرد، جذب مشتری دندانپزشکی برای فروش بیشتر و کسب درآمد می باشد. قطعا همانطور که همیشه گفته ایم هدف نهایی تبلیغات در حوزه دندانپزشکی می بایست جذب بیمار دندانپزشکی باشد. اما آیا روشهای سنتی تبلیغات می توانند همچنان برای ما درآمد بالا تولید کنند؟ یا باید برای بازاریابی دندانپزشکی از روش های جدید استفاده کرد.

به طور کلی وقتی شما از تغییرات پیرامونی کسب و کار خود عقب بمانید در واقع ناخواسته دچار صدمات جبران ناپذیری در حوزه درآمدی خواهید شد. امروزه با ورود دیجیتال مارکتینگ بر بستر کسب و کارها، شاهد رونق چشمگیری در جذب مشتری دندانپزشکی، میزان شهرت و درآمد تمامی مجموعه ها از جمله دندانپزشکان هستیم. شما نیز می توانید برای افزایش بیمار دندانپزشکی از دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی استفاده کنید.

تبلیغ خلاقانه دندانپزشکی

تمام کارهایی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی صورت می گیرد در نهایت باید موجب جذب بیمار دندانپزشکی شود. تبلیغ کلینیک دندانپزشکی با استفاده از روش های نوین و بازاریابی های جدید موجب می شود که دندانپزشکان به هدف نهایی خود یعنی جذب بیمار برسند.

در تبلیغ خلاقانه دندانپزشکی، تبلیغ کلینیک دندانپزشکی با استفاده از روش های خلاقانه  در بستر دیجیتال مارکتینگ پزشکی صورت خواهد گرفت. روش های خلاقانه ای که می توان در این زمینه نام برد بهره گیری از شبکه های اجتماعی، طراحی سایت اختصاصی و استفاده از سایت هایی است که به صورت تخصصی در زمینه پزشکی و دندانپزشکی فعالیت می کنند.

استراتژی موثر برای تبلیغات دندانپزشکی

هر روز شاهد تاسیس کلینک ها و مراکز دندانپزشکی جدیدی هستیم که هر کدام سعی می کنند به نحوی بیماران را به سمت خود هدایت کنند. اگر شما هم دندانپزشک هستید حتما یکی از دغدغه هایتان جذب بیمار برای مطب دندانپزشکیتان است. کاملا واضح است که زمانی شما می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید که تبلیغات خلاقانه دندانپزشکی را در دستور کار خود قرار دهید.

در دندانپزشکی هم مانند سایر کسب و کارها متقاضیان به دنبال مراکز دندانپزشکی هستند که یک یا چند مزیت نسبت به سایر مراکز داشته باشند.

برای شروع کار بازاریابی دندانپزشکی و تبلیغات دندانپزشکی خود ابتدا باید به فکر یک استراتژی شخص و کاربردی باشید. خلاقیت شما در ارائه صحیح و متفاوت نشان دادن خدمتتان باعث موفقیت شما در بین رقبا خواهد شد.

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

ارسال نظر